piątek, 14 sierpnia 2015

Róże dla mamy


Witajcie

Ostatnio wena i motywacje mnie opuściły. Jak już wieczorem znajdę motywację, to i tak nie udaje mi się skończyć żadnego projektu. Wszystkie rozpoczęte prace czekają na mój lepszy dzień.

Żeby  mój blog nie zarósł pajęczynami - przewertowałam archiwum.
I oto co znalazłam: kartkę dla najlepszej mamy.


Centralnym elementem kartki jest róża. Wykonałam ją za pomocą stempla i tuszu pigmentowego, a następnie pokolorowałam przy pomocy tuszy wodnych. Dużym ułatwieniem, aby uzyskiwać różną intensywność kolorów tuszy lub uzyskać kolor który akurat nie posiadamy jest mata zabezpieczająca. 
Jest to niezła zabawa zachęcam do próbowania.

Na koniec liście i ramkę w której znajduje się róża ozdobiłam przy pomocy złotego pudru do embossingu. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz